nettanbergh.blogg.se

Mailkaos

Kategori: Min vardag 2016

Imorse när jag vaknade så ville jag verkligen inte gå upp.
Killarna sover nu för tiden på övervåningen där det är mörkt och väcker mig inte överhuvudtaget tidigt på morgonen längre. Det är så skönt. Så när mobilen började ringa kl 4.30 ville jag inte gå upp och låg och drog mig till 5. 
 
Dom vanliga morgonsysslorna gjordes och när jag stod utanför jobbet och tog en cigg innan jag gick in skrev jag ett inlägg..... ja, men vad hände..... "blogg.se har stängts ner". Jaha ! Och att skriva ett nytt hade jag inte tid med då jag skulle gå in och starta upp datorn för dagen.
 
Här är ett kort jag tog i morse när jag stod för rött. Helmysko moln !
 
 
 
Satte igång och jobbade och hade ett möt med nya chefen: Ja, det var inte bara jag som ska ha möte med nya chefen utan alla på min avdelning ska ha det så han lär känna oss och höra vad vi gör osv.
 
Ordrarna rasade in idag och Kristina och jag knappade för fulla muggar.
Dessutom gick jag tidigare i fredags så min personlig mailkorg var full av mail att ta hand om.
 
Hela dagen har inneburit orderknappning och mailen i min box har jag tittat snabbt på, men inte hunnit ta hand om. Därför gick jag hem kl 4 idag och ska sätta mig i lugn och ro och gå igenom och prioritera och fixa lite.
 
Tog en sväng förbi Vällingby också på vägen hem för att köpa lite ny creme till ansiktet så man slipper stå utan kanske imorgon.
 
Nä, nu har jag tagit det lite lugnt och ska sätta igång arbetsdatorn och jobba en stund.
Sen blir det till att göra middag. Får bli flankstek idag istället då vi käkade upp rester i lördags då vi tänkt äta den. Men lite go-mat på en måndag är ju inte fel.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: