nettanbergh.blogg.se

- 10 kg

Kategori: Min vardag 2015, Operation - Gastric Sleeve

Tog en liten bloggpaus igår.
Gick upp på morgonen och bakade två äppelkakor och tog med en till Kristina och gänget. En kaka fick vara hemma och det är bara en bit kvar som Christer och Nathis säkert kommer att bråka om. Ha ha !
Recept kommer i nästa blogginlägg.
 
Vid halv 1 var jag på jobbet och hälsade på och tog en fika.
Och när jag kom hem tog jag lite yoghurt och la mig i soffan. Var helt slut av nån anledning.
 
Idag firar jag -10 kg och tänkte fira till det lite genom att göra äggröra på 1 ägg och mjölk.
Det tyckte inte min mage om och jag hamnade på toaletten. Ville inte åka ut förrän jag kände att det var ok så när klockan var 12 ungefär hämtade jag mamma och vi åkte och gjorde några ärende i Barkarby.
 
Handlade mig en dosett så jag slipper riva i burkar och kartonger varje morgon.
 
 
 
Fick i mig lite lunch och sen försvann både internet och tv så jag tog på mig och gick ut en promenad med Under.
 
 
Sen har det inte varit så mycket gjort här hemma. Har tagit det lugnt och bara kopplat av i solen på altanen.
Och så kommer det förbli resten av kvällen, inte i solen men avkoppling kommr att ske. Det är inte någon som kommer att ta "jobbet" ifrån mig i alla fall.
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: