nettanbergh.blogg.se

Onsdag och lunch !

Kategori: Min vardag 2015

Sitter på jobbet och skriver lite - har lunch !
Får vänta lite med att äta då jag hämtade en liten påse med nötter för en stund sen. Och då kan jag ju inte äta nu. Ha ha ! Är ju mätt ! Men kan ju koppla av lite i alla fall.
 
Igår var det första gången som jag fick känna på det där när man äter för fort.
Jag tycker ju om pasta och familjen käkade soppa så jag kokade lite Barilla no 1 till mig och åt för fort.
Efter 15 minuter började jag må illa, kallsvettas och få ont i magen.
Så jag gick och la mig i sängen och tittade på tv.
Låg nog och halvsov lite också för jag kommer inte ihåg vad tv-programmen handlade om som jag tittade på. Ha ha !
 
Men nu har jag fått känna på det och skärpning i fortsättningen.
 
Imorse vaknade jag och stängde av mobilen och "tyckte" att jag var så pass pigg så jag inte skulle somna om, men det gjorde jag och vaknade när Christers klocka ringde istället. Och det var ju en halvtimme senare. Men jag hann ändå !
 
Nathis praktiserar på på förskolan och tycker att det är kul. Hon är väldigt omtyckt av barnen och det är kul för då är det ju lättare för henne att åka iväg varje morgon.
 
Nä, nu ska jag gå ut lite i solen en stund och få lite luft så man piggar på sig lite.
Så kan jag ta mig en macka lite senare eller nått.
 
Kommentera inlägget här: