nettanbergh.blogg.se

Lite uppdateringar

Kategori: Min vardag 2015

Här har det verkligen varit bloggtorka ! Ha ha !
Men dom senaste 2 veckorna har det varit fullt upp.
 
Jag går sen 2 veckor tillbaka på bootcamp tisdag, onsdag och torsdagskvällar och dom dagarna hinner jag bara hem, laga / äta mat, byta om och ta det lugnt ett tag innan det är dax att åka och träna. När man sen kommer hem så är det duschen och sängen som gäller.
 
Men det ska bli skärpning.
 
Bootcampen är superkul nu när man kommit in i det. Första veckan var jag helt "död" och kroppen också och jag hade träningsvärk som jag aldrig har haft förr. Gå ner för trappor var rena döden för benen. Vecka 2 hade jag träningsvärk, men sån "skön träningsvärk" så man känner att man gjort nån nytta. Så det ska bli väldigt intressant att se hur man mår efter 6 veckor som bootcampen är på.
 
I helgen som var har jag varit med Maria till Tallin med 5 utav hennes hundar :
 
 
Det var kul att åka iväg igen och visa hund med Maria igen och vi hade en rolig helg. Sen att Maria blev BIS UPPFÖDARE var ju ännu roligare.
 
Idag kom Michis, Jonas och Colin på besök en stund. Dom skulle hem till mamma och göra lite saker så då passade dom på att komma förbi här också. Jag hade också köpt varsin tröja till Leon och Charlie så då kunde Michis ta med dom på en gång.
 
 
 
Vid 12 åkte jag och Christer iväg till net on nett där jag skulle köpa en fodral till min surfplatta. 
Efter det åkte vi till ÖoB och köpte nya matskålar till hundarna och middag inhandlades på Maxi.
 
När jag kom hem och skulle sätta på fodralen på plattan så passade den inte även om det stod rätt sort på kartongen. Det var bara att leta upp kvittot i papperskorgen och åka iväg igen. Då fick vi reda på att jag köpt för 7 tum och inte 8 som jag hade. Men inte hade dom något fodral till den storleken. Fick bli en tur till Elgiganten och kolla där det var slut och sen en sista tur till Mediamarkt där jag äntligen hittade ett fodra.
 
Hade ju tänkt göra en massa andra saker idag men det finns ju en söndag också.
 
Ikväll blir det mysmiddag framför mello tillsammans med Christer. Nathis och Nassim är på bio och ser Cirkeln.
 
Kommentera inlägget här: