nettanbergh.blogg.se

Snart påsk

Kategori: Min vardag 2019

Har inte skrivit sen i onsdags, men det är den mest hektiska tiden just nu på mitt jobb då vi måste se till att det finns ordentligt med godis ute i alla butiker. För till påsk ska alla köpa påskgodis och det är där jag jobbar : på Cloetta / karamellkungen 🍭🍬🍫

Idag jag jag jobbat hemifrån och satte på mig morgonrocken direkt och tänkte duscha när jag hade lunch, men som sagt..... mutch 2 do !
Så nu när klockan är över 3 och jag slutat så ska jag snart gå in i duschen och ta fredag ! 
(null)
Morgonrock, kaffe och jobb !
(null)
Blogga och sen dusch 

KOMMENTARER:

  • Amanda säger:
    2019-04-05 | 16:11:17

    Så härligt med en cider hoppas du får en bra kväll

    Svar: Detsamma till dig 😊
    Nettan

  • Yasmine mamma till dennis och angelina säger:
    2019-04-05 | 16:41:10
    Bloggadress: http://www.nouw.com/yasminegill

    Åh förstår att du har mkt inför påsk . Godis köper man ju även varje helg. Ha en fin fredags kväll och njut av lite ledighet

    Svar: Tack ! Här är det ton /kg som vi måste se till att det går ut till butikerna🤪
    Nettan

  • nouw.com/hannahwelander säger:
    2019-04-05 | 18:15:03

    Är det Cloetta i Linköping alltså? 😃

    Svar: Jag sitter i Stockholm ! Vi har kontor i Malmö och Stockholm
    Nettan

  • Sverige_influencer säger:
    2019-04-05 | 19:29:50
    Bloggadress: http://www.nouw.com/sverige_influencer

    Önskar dig en trevlig helg och hoppas Cidern smackar gott. Ja påsken står runt hörnet.

  • Anonym säger:
    2019-04-05 | 19:32:57
    Bloggadress: http://nouw.com/amandastodberg

    Gott med en cider, förstår även att det behövs mer godis i affärerna till påsk

  • Therese Carlsson säger:
    2019-04-05 | 20:47:08
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Förstår att det är mycket kring påsk och jul men du får inte jobba i hjäl dig 😊. Skönt att du kunde jobba hemma idag 😊

    Svar: Nu när jag sitter på kontoret kan jag stänga av telefonen för dagen, det var värre när jag var konsulent och åkte runt och fyllde på i butikerna - då jobbade man en hel del under påsken :)
    Nettan

  • Emmelie säger:
    2019-04-05 | 20:47:38

    Åh, låter som ett spännande jobb ändå och kan tänka mig att det är mycket att göra nu! Hur mycket brukar det säljas under påsk?

    Svar: Stora butiker säljer ton under påsken så det gäller att se till att allt kommer ut och det inte blir tomt.
    Nettan

  • Emma säger:
    2019-04-05 | 20:50:30
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Vet hur de är med sånt jobb jag slutade med sånt då när ja blev gravid 2013

  • Jane säger:
    2019-04-05 | 22:13:04

    Förstår att det är mycket inför påsk, säljer du bra? :)

    Svar: Jag säljer inte utan sitter på kontoret och hjälper våra konsulenter via telefon och kollar order och ser till att allt kommer ut till butikerna :)
    Nettan

Kommentera inlägget här: