nettanbergh.blogg.se

Skärtorsdag

Kategori: Min vardag 2019

Godmorgon !
Torsdag och +1 grad. Men det ska ju bli 18-19 grader nu fram till söndag så det är ju helt otroligt skönt !
 
Idag är det skärtorsdag och vi slutar egentligen 14.30, men jag har jour idag och slutar klockan 18. Så man kan hjälpa vår personal ute på fältet om dom behöver det :)
 
På eftermiddagen igår tog jag tom ut datorn på altan och satt i värmen och tänker göra det idag också så fort temperaturen tillåter det :)
 
Fixade med påskägget till äldsta dottern igår och slog in hennes present då hon fyller 29 imorgon och vi ska dit imorgon efter att jag jobbat ( 7-13 ).
 
Började fixa lite igår hemma inför lördagen då mamma och Kjell kommer hit på påskmiddag.
Det kommer att fortsätta idag.
 
 
 
Snart är klockan 7 och arbetsdagen sätter fart - fast det har den ju redan gjort. Ha ha !
Kaffet ska fyllas på också !
 
 

KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2019-04-18 | 08:17:32
    Bloggadress: http://3pa2.wordpress.com

    Oj så härligt kunna sitta ute med laptopen. Saknar verkligen möjligheten har varken balkong eller altan

  • Amanda säger:
    2019-04-18 | 08:37:04

    Åh vad Fint du har påsk pyntat :) Jag har inte myntat något i år alls

    Svar: Jag brukar inte heller påskpynta så mycket, men vi ska ha påskmiddag här på lördag och då vill jag ju ha lite påskfint :)
    Nettan

  • Therese Carlsson säger:
    2019-04-18 | 11:08:30
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Vad fint du har gjort det 😊 ja det är riktigt mysig att vara ute idag tycker jag

  • Bella säger:
    2019-04-18 | 11:38:41

    Vad fint ni har de 😊 jobba försiktigt

  • Hannah säger:
    2019-04-18 | 12:59:09

    Vad härligt att kunna sitta ute och jobba 😊 brukar bara tycka att jag inte ser något när jag tagit ut datorn..

    Svar: Jag sitter under tak så jag ser datorn :)
    Nettan

  • Emmelie säger:
    2019-04-18 | 18:50:47

    Alltså SÅ underbart att kunna jobba hemifrån på altanen i solen! Och så härligt med påskägget, hennes födelsedag och sedan middagen!

  • Jane säger:
    2019-04-18 | 19:54:35

    Grattis till din dotter, hoppas hon får en bra födelsedag och önskar även er en fin påsk!🐣 vad fint ni har pyntat!!

  • Emma säger:
    2019-04-18 | 23:39:36
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Men gud vilka härliga bilder. Vart helt underbart med vädret idag

Kommentera inlägget här: