nettanbergh.blogg.se

Ostyrsligt som bara den

Kategori: Min vardag 2019

Vaknade till 0 gradigt väder ute. Molnigt och tråkigt ! Usch !
 
Försökte fixa till mig så gott det gick då jag bestämt mig för att låta håret växa ut lite mer nu.
Klippte ju av det för ett bra tag sen då jag tappat så mycket hår efter operationen. Men nu har det kommit tillbaka och är riktigt tjockt. Så just nu är det i en sån där längd som inte går att fixa till på bästa sätt och står åt alla håll. Ha ha !
 
Dessutom så var det ett tag sedan jag gjorde slingor och har använt silverschampoo så håret har tråkig färg så det gör inte saken bättre. Så det blir till att fixa lite med det i helgen, om jag inte få ett ryck och gör det ikväll eller imorgon kväll.
 
 
Vi är väldigt få på kontoret idag så man kan jobba undan lite. Men telefon och mailen ploppar upp hela tiden så försöker hoppa mellan alla saker hela tiden. 
 
Just nu tog jag mig en liten paus och ska hämta lite kaffe och sen fortsätta.
 
Efter jobbet blir det lite handling tillsammans med mamma innan jag åker hem.
Christer ska försöka kasta allt vi haft på altan som ska kastas och efter att vi skruvat isät möblerna i hallen som ska kastas är det en del.
 

KOMMENTARER:

  • Amanda Stödberg säger:
    2019-04-10 | 11:51:48
    Bloggadress: http://www.nouw.se/amandastodberg

    Vädret är så tråkigt idag.
    Jag har själv klippt av mig håret 1 gång och det var så jobbigt innan det växte ut helt igen. Ja utväxt har jag också då det inte är någon idé att färga innan sommaren ♡

    Svar: Här ska det slängas i lite kluttar överallt i håret istället för slingor så man känner sig lite fräschare. Ha ha
    Nettan

  • Bella säger:
    2019-04-10 | 11:53:03
    Bloggadress: http://www.Belliz.se

    Vad skönt att du ska hem till din mamma. Så fint av dig

  • Emma säger:
    2019-04-10 | 11:55:53
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Usch alltså kan de aldrig bestämma sig med vädret.

    Svar: From i helgen ska det tydligen bli lite varmare. Men det tror jag på när det sker. haha
    Nettan

  • Emmelie säger:
    2019-04-10 | 12:11:04

    Vilket väder, verkar vara så på många ställen runt om i Sverige... och så bra håret blev!

    Svar: Ha ha ! Jag har nte gjort något än - ska göra ! tycker det ser så tråkigt ut just nu och behöver lite vårkänslor
    Nettan

  • Amanda säger:
    2019-04-10 | 12:20:50

    Så härligt att umgås med sin mamma lite ☺️

  • Therese säger:
    2019-04-10 | 14:00:41
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Ha en bra onsdag och ta det lugnt på jobbet =)

  • Elin säger:
    2019-04-10 | 14:54:00
    Bloggadress: http://soclosedecember.nu

    Fint hår! Hade jättelångt & tjockt men klippte av det helt & snaggat på ena sidan sså skönt när man har tjockt hår & när det inte lägger i nacken. "Fällde" extremt mycket i duschen när jag hade långt

  • Jane säger:
    2019-04-10 | 15:14:51

    Du får ha det så roligt hos din mamma

    Svar: Det var bara en shopping-dag så det finns mat i våra hus :)
    Nettan

Kommentera inlägget här: