nettanbergh.blogg.se

Långfredagen

Kategori: Min vardag 2019

Godmorgon !
Klockan är 8 drygt och jag har suttit och jobbat undan lite gamla mail som jag inte hunnit med.
Telefonen är tyst, men våra konsulenter är ju ute och plockar godis för fullt på butikerna. Men telefonen är öppen till kl 13 idag om det är nån som vill fråga nått 😄
 
Jag började med att gå upp tidigt och duscha så jag är klar med det då när telefonen är avstängd sätter vi oss i bilen och åkter till Knivsta för att fira Michis som idag fyller 29 !
Lite påskägg, presenter och annat är nerstoppat.
 
Dagens första kaffe är uppdrucket och ska snart ta nått att äta !
 
Har börjat duka lite inför morgondagens påskmiddag :
 
Jag återkommer senare med bilder från Knivsta !
 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2019-04-19 | 08:25:26
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Va fint dukat. Va kul med födelsedag!!!! Låter som en jobb säsong av påsk !!!

  • Bella säger:
    2019-04-19 | 08:26:52

    Glad påsk på er

    Svar: Detsamma till er 🐣❤️
    Nettan

Kommentera inlägget här: