nettanbergh.blogg.se

Jobbar hemma

Kategori: Min vardag 2019

Godmorgon.
Har varit vaken sen länge men känner mig inte trött än så länge 😃
Det är så tråkigt när det händer saker runt omkring som man försöker fixa till och få allt att fungera och så gör det inte det 🙁 
 
Så med vagel på underkanten av högerögat så riggade jag upp datorn vid halv fem imorse och gick ut och satte mig på altan med en kaffe. Inge skönt väder alls och jag är glad att jag kunde sitta bakom mitt plexiglas i lä och dricka mitt kaffe.
 
 
Klockan är 6.42 och jag har fått en del gjort redan och nyss åkte Christer iväg för att jobba.
Här ska det också fortsättas att arbeta.
 
Kaffet är slut som ni ser så snart blir det en påtår och en macka 😄
 
 

KOMMENTARER:

  • Amanda säger:
    2019-04-09 | 07:10:49

    Fy för att ha en vagel hoppas att den går bort inte alls trevligt att ha. Men hoppas du får en bra dag endå <3

    Svar: Som tur är det för att den är så lite och känns bara om man blinkar väldigt hårt :) Ha en bra dag du också
    Nettan

  • Anonym säger:
    2019-04-09 | 07:35:03

    Jag hoppas att du får en fortsatt bra dag 😊 har du i klassat typ som uterum eller du har bara glass runt om och öppet uta

    Svar: Det är en altan med tak, men över min soffgrupp så har vi satt en plexiglas skiva så att jag kan sitta där utan att det regnar / snöar in.
    Nettan

  • Amanda Stödberg säger:
    2019-04-09 | 08:37:35
    Bloggadress: http://nouw.se/amandastodberg

    Fy så jobbigt med vagel, det gör ju så ont ♡ hoppas du får en bra dag ♡

  • Therese Carlsson säger:
    2019-04-09 | 09:48:23
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Aj aj vagel gör ju så ont.. hoppas du får en bra dag.

  • Emmelie säger:
    2019-04-09 | 10:05:41

    Alltså förstår inte hur du kan vara vaken så tidigt haha! Men skönt att kunna sitta där och samtidigt jobba!

    Svar: Jag är både en kvälls- och morgonmänniska och kräver inte så mycket sömn ! Ha ha ! Kallas även duracell-kanin på facebook av mina vänner haha
    Nettan

  • Jane säger:
    2019-04-09 | 10:36:44

    Men åh vad jobbigt! Måste göra väldigt ont? Jag har faktiskt aldrig haft vagel i ögat. Vad jobbar du med hemifrån? Kram

Kommentera inlägget här: