nettanbergh.blogg.se

Hur gör ni ?

Kategori: Min vardag 2019

Godmorgon. 
-2 grader är det skönt ? Nä ! Ha ha 
Håller tummarna att väderprognosen nu håller och att det vänder !

Det blev bara 1 inlägg igår då mat och fix framför datorn tog min tid. Jag tycker ju att det är kul att gå in och uppdatera flera gånger på 1 dag. 

Låg och läste lite bloggar i sängen när jag gick och la mig på dom som jag vet lägger in fler inlägg under Dan. 

Hur gör ni ?

Läser ni bara bloggarna när ni ska kommentera eller går ni in som jag och tittar igen ?
  

KOMMENTARER:

  • Amanda Stödberg säger:
    2019-04-11 | 06:32:32
    Bloggadress: http://nouw.se/amandastodberg

    Jag försöker göra fler inlägg och oftast skriver jag dem samtidigt som jag lagar maten

    Svar: Samma sak här - skriver och skakar pannan ! :)
    Nettan

  • Amanda säger:
    2019-04-11 | 07:54:05

    Jag tänker att två inlägg om dagen tänkte jag blir bra :) Jag har lite dålig fantasi i bland bara heh

  • Bella säger:
    2019-04-11 | 08:42:34
    Bloggadress: http://www.Belliz.se

    jag försöker göra flera inlägg per dag. Men ibland är de svårt att hinna med. Men bra att försöka.

    Jag ogillar folk som går in på min blogg och har tanken "nej detta inlägget vill jag inte kommentera så jag går in igen!" För de händer så sällan. De är väldigt sällan de händer Tyvärr

    Svar: Det håller jag med om. ibland skulle man vilja att nån kommenterade när man skrivit en fråga. nu skrev jag i och för sig en fråga och fick svar, men det är inte så ofta. Men jag kör mitt race och ska försöka utveckla min blogg på nått sätt och sätta ut mer recept, sätta ut om grejer jag provat från Testagram boxen osv.
    Nettan

  • Emmelie säger:
    2019-04-11 | 09:53:51

    Jag har ganska många idéer på lager och tidsinställer de flesta, sen håller jag mig till 2 inlägg om dagen och jag läser bloggar för det är kul, inte bara för att kommentera.

    Svar: Nä, jag läser inte bara inte för att kommentera utan för att jag tycker att det är kul
    Nettan

  • yasmine mamma till dennis och angelina säger:
    2019-04-11 | 10:12:12
    Bloggadress: http://www.nouw.com/yasminegill

    jag gör själv oftast bara ett inlägg om dagen , dock inte alla dagar. men tiden är dyrbar så kollar faktist oftast vid min bloggstund, men kan gå in och kommentera vid olika tidpunkter under dagen. Hoppas du får en bra dag

  • Anonym säger:
    2019-04-11 | 10:42:31

    Jag gör flera inlägg oftast. Skriver man enbart för att andra ska kommentera känns det inte så äkta..

    Svar: Nä, gud nej. Det håller jag med dig om.Dom jag vet skriver fler inlägg går jag in flera gånger på för att se vad som hänt under dan :)
    Nettan

  • Jane säger:
    2019-04-11 | 12:09:46

    Jag har några favoriter på bloggen som jag ständigt kollar på😍

  • Therese Carlsson säger:
    2019-04-11 | 14:20:48
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Ja det va verkligen kallt när jag cyklade till jobbet i morse och jag frös =)

  • Emma säger:
    2019-04-11 | 21:27:46
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Jag försöker göra så många i lägg mer än va jag borde

Kommentera inlägget här: