nettanbergh.blogg.se

Fullt ös i helgen

Kategori: Min vardag 2019

Måndag och kallt ute igen. Usch !
Klockan är snart 18 och jag har varit hemma i snart 2 timmar - fixat med blommor, flyttat om lite blommor, börjat förbereda lite inför påsken....
 
Helgen som var har det varit fullt ös från morgon till kväll både lördag och söndag och vi har fått jättemycket gjort.
 
Mamma och jag var ute en sväng på lördagen och handlade lite och även på söndagen då det inhandlade ris, myskläder och ett par byxor på Lager157, en klädbetjänt till hallen och lite blommor.
 
Sen har det planterats, fixats i hallen för fullt som nu är inne på sin slutfas med spackling och nya tapeter ska upp.
 
Lite bilder från helgen :
 
Myshörnan på altanen fick sig en ny matta
Lillan var nyfiken på nejlikorna jag satte ut
Forsytian börjar knoppa sig och jag har också klippt några kvistar in till påsk.
Muren har fått slagsida efter snön och ska fixas så fort det blir lite varmt
Inoljning av skärbrädor som är inköpta på Ikea och som dom hade dukat med 
Lite blommor till framsidan
Förberett lite påskpynt
Lite mer påskpynt
Hallarbete där ny tapet ska upp
Lite em gott
Lite mer påskpynt

KOMMENTARER:

  • Amanda säger:
    2019-04-08 | 18:27:08
    Bloggadress: http://www.amndiz.se

    Vad härligt att börja påskpynta lite ☺️ ni ser ut och haft en underbar kväll

  • Bella säger:
    2019-04-08 | 18:47:03
    Bloggadress: http://www.Belliz.se

    Vad härligt med påsk pynt. Jätte fint blev de

    Svar: Tack !
    Nettan

  • Pernilla säger:
    2019-04-08 | 19:03:56
    Bloggadress: http://nouw.com/pernillasandstrm

    Vad fint det blev ute på alltan och vad fint du har det. :) Härligt med påsk pynt även om det inte kommer vara någon pynt här hemma.

    Svar: Jag brukar inte heller påskpynta, men i år tänkte jag gära lite kul då vi ändå ska ha en påskmiddag här hemma.
    Nettan

  • Emmelie säger:
    2019-04-08 | 19:11:13

    Alltså vilken helg! Så härligt med allt ni gjort och det såg riktigt gott ut! Hoppas veckan startar bra trots kylan

  • Jane säger:
    2019-04-08 | 20:19:39

    Kul med påsk pynt! Balkongen var ju så himla mysig. Vi brukar inte påsk pynta något speciellt under påsken mer än att vi målat ägg och köper påskgodis🤷🏼‍♀️

    Svar: Jag brukar inte heller påskpynta så mycket, men nu när mamma har rensat och jag fått en hel påse med påskpynt ska jag gå all in. Ha ha!
    Nettan

  • Men så fint du gjort 😃 säger:
    2019-04-08 | 21:03:32

    Men vad fint du gjort 😍

    Svar: Tack !
    Nettan

  • Emma säger:
    2019-04-08 | 21:34:24
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Älskar bilden med vovven & blommorna :)

    Svar: Hon är lite knäpp den där lilla tjejen. Ha ha !
    Nettan

  • Therese Carlsson säger:
    2019-04-08 | 21:46:50
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Vad fint du har gjort 😊 va härligt att det händer saker hela tiden 😊

    Svar: Tack !
    Nettan

Kommentera inlägget här: