nettanbergh.blogg.se

Förfredag

Kategori: Min vardag 2019

När jag skriver inlägg har jag alltid med en eller flera bilder.
Jag tycker att det ser lite tråkigt ut med bara text som man ska läsa, men nu måste jag faktiskt göra ett undantag. Ha ha !
Jag har inte haft framme telefonen och tagit några kort överhuvudtaget idag då det har varit fullt ös. Ja, det skriver jag väl hela tiden. Men man brukar kunna koppla av med en kaffe eller så nån gång under dagen, men idag fick jag tom kasta min lunch klockan halv 3 för då var det verkligen för sent för att äta. Jag måste ju orka äta någonting i kväll.
 
Och ikväll ska jag faktiskt göra någonting så "gammalt" eller vad säger man..... som Flygande jakob ! Ha ha ! Bara kände för det.
 
Dator och papper är hemtagna för imorgon är det fredag och jag jobbar hemifrån. 
Så skönt när klockan är 15 och man slutar - och så är man redan hemma. Ha ha !
 
Nu kom jag ju på en sak - jag har ju faktiskt en bild att sätta in. Ha ha !
Jag har fått ett favoritmärke på kläder efter att ha fått tips från kompis - Happy Holly.
Har beställt en ny klänning i ett nytt mönster som kan vara jäkligt snyggt i sommar om man blir brun. Dessutom är vi ett gäng tjejer som ska ha på oss dom på en hunduställning om drygt 2 veckor.
 
 
När man får hem en klänning så ångrar man att man inte beställde lite mer då dom har bra priser och rea på bubbleroom. Men vad säger att man inte kan gå inoch beställa mer nu. ha ha !
 
Kommentera inlägget här: