nettanbergh.blogg.se

Igen...

Kategori: Min vardag 2018

God morgon.

Det börjar bli till en vana just nu att skriva att .... Nu tar vi nya tag..... i min familj.

Det är så mycket som händer just nu.
Vi sa under 2017 att "nästa år kan det inte bli värre" men det här året har varit .... värre. 

Familjemedlemmar som blivit ordentligt sjuka, operationer, bråk, dödsfall, oro på jobbet..... Ja, jag kan fortsätta på listan ett bra tag.

Dom senaste dagarna har det hänt lite för mycket och det är tur att jag är envis och inte ger upp. Torsdagen vill jag helst glömma både för min och inblandade och vi får se vad som händer, och igår fick jag åka med hjärtat i halsgropen tillsammans med mamma på ett besök som till slut slutade bra.

Så jag säger återigen.... måndag och nya tag. 


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: