nettanbergh.blogg.se

Hemma och planerar

Kategori: Min vardag 2018

På vägen hem kom det en störtskur över Sumpan. Men den försvann ju längre hemåt jag kom. Jag åkte hem till mamma med DN från igår så hon kunde se Enars dödsannons i tidningen. Den var precis som vi ville ha den.

Åkte sen till åkermyntan och hämtade ett paket - får bli nästa inlägg. Gick in på Ica och tog en scanner. Skulle bara handla mjölk och currysås. Såg vid scanner maskinen att dom sålde ut kungsörnens mjöl för 5,- . 

Pratade med en utav tjejerna som jobbar där och sa: okey då köper jag två idag som är max så köper jag två imorgon igen ! Haha! Hur mycket ska du baka ? Det är snart jul så jag. 😄

Efter Middagen som nu står i ugnen ska det planeras mat och bak inför helgen då jag åker till Åland med Maria 


Kommentera inlägget här: