nettanbergh.blogg.se

Andas

Kategori: Min vardag 2018

Godmorgon.
Tog mig en arbetsfri kväll igår och bara mådde. Det var jätteskönt.
Har en kollega som har gått in i väggen och som sagt till mig att ta det lungt Så jag inte hamnar i hennes situation och jag ska verkligen göra det 💖 Tack Ann 💖

Man har ju lite socker i blodet och vill hjälpa till så gott man kan.

Så igår fick tom mannen göra middag. Haha ! Det var ju inget avancerat. Ha ha.

Fläskkotlett som min man älskar men som jag inte tycker är nån riktig höjdare, men han måste väl också få nått som han tycker om 😄

Sitter och tar en kaffe i vanlig ordning innan det är dax att sätta igång och jobba.
I em ska jag ta en tur till mamma och hämta middag då hon hade rester kvar och gjort en pyttipanna. Så ikväll blir det enkelt. Tack älskade mamma 💖
Jag slipper tänka på middsgsval och mamma har fått göra sig av med rester och nått att göra 💖

Kommentera inlägget här: