nettanbergh.blogg.se

Var börjar man 🙄😃

Kategori: Min vardag 2018

SĂ„ kom molnen och dĂ„ blev det inget sola. Hann sitta en stund i solen med en kopp kaffe i alla fall. 🌞

Mamma och jag har varit ute och handlat som planerat. HĂ€r hĂ€mtat paket pĂ„ posten med latex och förtjockningsmedel. Nu ska jag bara kolla hur mycket av varje jag ska blanda och sen Ă€r det bara att testa. Ha ha 

Jag har tvÀttat mattan pÄ altan och den Àckliga stolsdynan som nÄn fÄgel har utrÀttat sitt "Àrende" pÄ. SÄ nu hÀnger dom bÀgge pÄ tork. Förra gÄngen jag tvÀttade dynan var jag klantig och lÀt dynan ligga och torka men dÄ blir det ju flÀckar sÄ nu har jag hÀngt upp den pÄ staketet och hoppas att fÄglarna ska missa den nÀr dom flyger förbi.

NĂ€r ampelblomman nĂ€stan har blommat ut sĂ„ kan man ta reda pĂ„ lite utav blommorna och sĂ€tta i ett glas 

Hundarna har vÀnt sig vid ovÀsendet ute och kan ligga och koppla av utan att skÀlla nu i alla fall.
NĂ€hĂ€ in och fixa lite och sen forska lite om latexen. 
Kommentera inlÀgget hÀr: