nettanbergh.blogg.se

Vilket humör

Kategori: Min vardag 2018

Vaknade i morse på ett olustigt humör, vet inte om jag var sur, ledsen, orolig eller vad det nu var.
Eller om det var så att jag tänkte på mötet jag skulle på på em då jag skulle köra bil till Globen. Jag tycker inte om att köra bil in till stan och inte från Solna då jag visste att jag var tvungen att åka via stan. Men efter ett samtal med mamma som kom med ett bra förslag - åk mot Bromma så kan du åka samma väg som vi gjorde i torsdags.
Tack mamma. Det var toppen !
 
Det uppkom en massa saker på jobbet idag som jag inte var riktigt bekväm med och när man är ett kontrollfreak som jag är så blir jag irriterad eller vad man nu blir.
 
Hoppade över lunchen då jag skulle gå tidigare och fick sitta i köerna hem efter mötet vid Globen.
Tur man inte åker den vägen varje dag.
 
När jag kom hem hade Christer kommit hem. Han hade varit och dragit ut en tand som gått sönder och satt i vardgsrummet och hade ont i käken då bedvningen började släppa. Jag gick ut med hundarna och när jag kom in igen så satt Christer och bara hoppade. Han hade fått värsta frossan, antagligen en reaktion av bedövningen eller för att den höll på att gå ur kroppen. Jag försökte få honom att gå upp och lägga sig i sängen, men han tyckte det var så tråkigt att ligga där uppe själv. Ha ha ! Men efter att legat en stund i soffan och vilat lite så blev det bättre.
 
Jag har gått igenom lite mail och ska nu sätta mig ner i soffan och bara softa resten av kvällen.
 
Sätter in bild på äppelpajen jag gjorde igår som var god och som jag ska ta mig en bit av nu.
 
 
 
Kommentera inlägget här: