nettanbergh.blogg.se

Onsdag

Kategori: Min vardag 2018

Var tog solen vägen ?
Vaknade imorse och det var inte mer än +8 grader och fick höja tempen i bilen när jag åkte iväg  😄
Sen började det klarna upp och förmiddagen har varit jättefin.
Men nu börjar det molna på sig lite. Hmmmm !
 
Igår när jag var och handlade passade jag på att köpa mig en dricka som jag tänkte ta med mig idag till jobbet.
Var hur törstig som helst igår när jag jobbade och drack en himla massa kaffe och tänkte att det kan ju vara bra med en dricka också.
 
Nu är klockan över 13 och se hur mycket jag druckit ! Ha ha !
 
 
Typiskt mig.
 
Igår kväll satte jag mig i lugn och ro och gick igenom lite mail då jag inte var på jobbet i måndags.
Och nu har det trillat in en massa svar på alla dessa mail så idag har det varit att göra om man säger så.
 
När jag slutat ska jag åka iväg en sväng till mamma för att hämta resten av hennes kycklinggryta som vi ska äta ikväll 😄
 
Sen blir det en tur till blomsteraffären där vi ska köpa oss en liten kistblomma då mamma och jag ska åka på begravning imorgon i Östertälje - en utav mina biologiska fastrar har gått bort.
 
Och så har jag glömt att trycka på "Publicera" !
Men bättre sent än aldrig  😃 ( kl 14.40 )
Kommentera inlägget här: