nettanbergh.blogg.se

Mitt i veckan

Kategori: Min vardag 2018

Så vart det onsdag.
Jag tycker inte jag hinner med någonting som jag tänkt och vet inte om det är jag som är snurrig eller om det är värmen som gör så att hjärnkontoret inte funkar som det ska ! Ha ha !
 
Även fast fönster var öppna och fläkten gick i sovrummet var det väldigt svårt att sova i natt.
Både Christer och jag har snurrat runt i sängen inatt och jag funderar skarpt på att sova på nedervåningen inatt istället. Vet att Christer har svårt för det, men jag ligger så skönt i vår soffa så. Ha ha !
 
Gick upp i morse och satte igång fläkten i matrummet hemma där jag sitter och jobbar så luften blir lite bättre då det står helt stilla ute.
 
Har knappat och jobbat som vanligt idag och telefon har ringt med jämna mellanrum.
 
Satt ute en liten stund på lunchen men det fläktade ingenting så jag gick in i stället och satte på ac'n.
 
När jag slutat jobba åkte jag och hämtade mamma och vi åkte till Åkermyntan. 
Christer hade sett en Lidl reklam med Churrus så det köpte jag 2 påsar då jag aldrig får arslet ur vagnen att göra det själv. Ha ha ! Sen blev det 2 paket med Wannabi räkor också. Sen gick vi in på Ica och köpte det sista vi skulle handla inför Cypernresan så nu är allt klart att bara packa ner och invänta att få åka iväg.
 
 
 
Middagen blev väldigt enkel då Christer inte var speciellt hungrig.
 
 
Sitter just nu framför tv'n och bara slappar lite och jag ska kolla vad jag hinner fixa till med jobbet dom 2 sista dagarna innan det är helg och semester 1 vecka. Ska åka in till jobbet en sväng i morgon bitti och skriva ut lite saker, men sen åker jag hem igen och fortsätter jobba då idag var dom åter igen 3 personer på plats. Jag får mer gjort hemma !
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: