nettanbergh.blogg.se

Det börjar stabilisera sig

Kategori: Min vardag 2018

Man har inte varit riktigt stabil i huvudet idag, men nu börjar det ordna upp sig känner jag.
 
Gjorde allt samtidigt kändes det som idag och snurrade till det ibland. Ha ha !
 
Åkte hem vid 16 och tog självklart fel väg hem - med vägarbeten och köer.
Men det är tur man har handsfree i bilen så man kan tjattra lite i luren medans man står och rullar fram en halvmeter i taget. Och på ljudboken hann man lyssna lite längre än normalt.
 
Handlade lite på hemvägen innan jag tog hand om hundar, vattnade blommor och plockade lite med annat.
 
Tog kort på en utav mina krukor som står på altan.
Dom rosa blommorna börjar blomma ut, men den svartbladiga blomman var väldigt liten från början och har nu växt till sig så enormt så jag skulle vilja plantera om den och försöka ta in den och se om den klarar sig.
 
Är det nån som vet vad det är för blomma ? På vissa ställen har det kommit gröna skott.
 
 
Sen blev det till att börja med middagen som ikväll blev pankopanerad skinksnitzel med tillbehör.
 
 
För ett bra tag sedan prenumererade jag på Testagram, och har faktiskt saknat dom där paketen när man inte vet vad det är som kommer och recensera lite. Så nu har jag satt upp mig på prenumeration igen.
 
 
Har tagit hand om lite mail ikväll och nu är det dax att gå och zappa lite i sovrummet på tv'n.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: