nettanbergh.blogg.se

Varför blir det alltid så ?

Kategori: Min vardag 2019

Dagens arbete klart. 
Ja, jag har en sak som jag ska göra klart hemma, men om jag inte går när jag slutar 15.30 får jag sitta i köerna hem och då åker jag hellre hem utan köer och kan sitta i lugn och ro hemma. 

På fm var det ganska lungt på jobbet men ju mer klockan blev så rasade mailen och samtalen in. Jag glömde tom att käka lunchen jag hade med mig. Ha ha !

Jag hämtade mamma på vägen hem och vi åkte till åkermyntan. Mamma hade lite sker hon behövde hem och jag ville köpa nybakt bröd till soppan vi ska äta ikväll. Och självklart kommer man hem med mer saker än vad man tänkt!

Varför blir det alltid så ? 😁
Idag kunde varken mamma eller jag låta bli att köpa :

(null)

Den ska få stå på matbordet sen när det är tomt. För snart blir det fullt av julsaker. Alla tomtar och annat juligt hamnar på bordet innan jag hämtar kartongerna och stoppar ner till nästa jul. 
Kommentera inlägget här: