nettanbergh.blogg.se

Söndag

Kategori: Min vardag 2019

Har fått en del gjort i helgen och det är skönt. 
Planterade lite mer frön igår som jag köpt. 
Sånna där färdiga lådor med både jord och frön och upptäckte att jag köpt samma sort tidigare så gurka och tomater kommer vi att få ett gång av om allt gror och växer på sig. Ha ha !

Middagen igår får bli rester dag men det gör inget för det var gott . 

(null)

Christer och jag knåpade ihop en veckomeny inför nästa vecka och åkte och handlade det som behövdes.

Måndag :  Mustig köttfärssoppa
Tisdag :  stekt lax med falsk risotto
Onsdag : sjömansbiff
Torsdag : hel grillad kyckling m pommes
Fredag : lasagne
Lördag : oxfilé 
Söndag : öppet

Jag gick in på skokanonen också och köpte mig ett par skor. 

(null)

Har tvättat och småfixat lite och tagit det lungt emellanåt. 

Imorgon blir det att åka till kontoret och då är alla tillbaka från sina ledigheter. 

KOMMENTARER:

  • Emma Engström säger:
    2019-01-06 | 20:13:21
    Bloggadress: http://nouw.com/emmaengstrom

    Wow så snygga skor alltså! :D

    Svar: Ja, dom var jättesköna ! Satt som en smäck !
    Nettan

Kommentera inlägget här: