nettanbergh.blogg.se

Lördag

Kategori: Min vardag 2019

Efter en vecka med jobb och konferens i Malmö i två dar är det lördag. 
Vaknade klarvaken vid 4 och var till slut tvungen att gå upp en stund. 
Gick och la mig och somnade faktiskt om till 8.
Efter en dusch klädde jag på mig för att åka till mamma och hämta upp henne. 
(null)
Tog på mig min väst som jag köpt av Nathis då hon inte använder den längre. Men bra för mig. Ha ha ! 
Vi åkte till Ikea och köpte lite blommor som mamma behövde och jag köpte en skitbra planterings låda som jag ska plantera i imorgon. Bild kommer imorgon !
Mamma och jag hämtade upp Christer och åkte sen hem till mamma och ställde upp alla hennes julsaker på vinden som stått i vardagsrummet / matrummet ! 

Efter en trip till affären åkte vi hem och vi tog en kaffe och munk 
(null)

Tog en promenad med Under under tiden det var ljust. 
(null)

Nathis var hemma en sväng och bytte kläder och försvann igen. Ha ha !

På Ikea köpte jag också lite "vinterljus" dom hade på rea som nu är tända. 
(null)

Ikväll blir det helstekt fläskytterfilé med kantarellsås så köttet ligger nu framme för att bli lite rumstempererat innan det är dax att sätta fart med den. 

(null)

Kommentera inlägget här: