nettanbergh.blogg.se

Latdag ?

Kategori: Min vardag 2019

Vad gör man på nyårsdagen ?
Tar det lungt ! 
Ja, det har vi i alla fall gjort. 😀
Efter att ha plockat undan på matbordet efter nyårskvällen, diskat undan glasen, tittat lite på tv så började det krypa i kroppen. Ha ha ! 
Jag har ju en del saker som jag påbörjat och som jag nu bestämt mig för att dom ska avslutas ! En bra idé eller hur ?! 
Det första jag nu tagit fram är pärltavlan jag påbörjade för ett tag sen.
(null)

Nu får den ligga på bordet tills den är klar! 
Christer har suttit och tittat på en film under tiden och vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska äta till middag. Men så fort filmen är slut så måste vi ta tag i det. Antar att det är många som kökat pizza idag och det vore ju inte så dumt !

(null)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: