nettanbergh.blogg.se

Upp sent

Kategori: Min vardag 2018

Godmorgon kan man väl fortfarande säga när klockan är 9 ?!
Finns säkert några som precis har gått upp.
 
Själv brukar jag gå upp 4.45 för att göra mig själv i lugn och ro innan hundar och allt annat ska ordnas innan jag åker till kontoret.
 
Imorse gjorde jag dock inte det utan drog mig ur sängen 5.15. Jag vet inte om jag inte hört telefon eller bara struntat i den, men upp sent blev det i alla fall. Och även om jag vet att jag hinner så avskyr jag att gå upp senare än planerat. Jag vill kunna sitta i lugn och ro och koppla av innan jag ska åka med en kopp latte.
 
Självklart hann jag ta en kopp latte på altan, men det blev lite kortare fikatid idag :)
Köpte igår Ballerina kex som jag ville prova då det lät lite spännande.
Jag vet att jag har en väldigt god vän - Maria - som kommer skrika nu. Ha ha ! Hon verkligen hatar detta :
Apelsinchoklad ! Ha ha ! Men den var väldigt söt faktiskt och jag blev lite chokad när det inte fanns ett hål i kakan som man är van vid när det är Ballerina. Ha ha 
 
 
Men men, den går väl ner den också.
 
Som vanligt var jag först på kontoret och det var bara att sätta igång alla program, mail och dokument.
Telefonen har börjat ringa mindre och jag brukar lägga mitt "öra" på bordet tills det ringer igen, men nu verkar det som om jag måste fixa mig ett nytt "öra". Så fort jag sätter in den så ramlar den ut och hoppar runt på bordet under tiden någon pratar i den. Ha ha !
 
Nä, pausen är slut och jag ska sätta igång igen !
 
Kommentera inlägget här: