nettanbergh.blogg.se

Sortera lite

Kategori: Min vardag 2018

Skönt och härligt väder blev det idag också.
Försökte njuta så mycket som möjligt när jag gick ut på lunchen.
 
När jag slutat åkte jag förbi mamma som gjort lite snittar och plommonsylt som jag fick med mig hem.
Gulle dig mamma ! 
 
Startade jobb-datorn och började gå igenom lite mail och annat.
 
Sen blev det en liten paus och jag tog mig en liten snitt - eller två faktiskt, även om jag inte åt upp allt bröd.
 
 
Släppte ut hundarna i trädgården vid 20-tiden och är glad att vi har ljudisolerade fönster.
Dom höll på att borra och gräva för fullt ovanför oss på vår gångbana.
Jag vet inte om det är för skolans bergsvärme eller om det är för vår fiber som vi har väntat på sen sommaren då dom var här och satte in fiberdosa inom- och utomhus.
 
 
Ska titta runt lite till på mailen innan jag stänger av.
Jag sitter ju framför tv'n så...
 
Har rensat lite i skåpen på jobbet och har tagit hem en massa papper som jag ska sortera, kasta det som inte behövs och sätta in i pärm det som ska sparas. Så man får lite ordning nån gång.
 
 
Kommentera inlägget här: