nettanbergh.blogg.se

Måndag morgon

Kategori: Min vardag 2018

Så blev det en ny vecka igen.
Arbete måndag - torsdag och en ålandstripp fredag - söndag.

Som vanligt har lill-tjejen legat och sovit mellan oss under täcket. Fick dock en bild på henne då hon stoppade fram huvudet.

Släckte igår klockan 12 och då kom också dottern hem. Tog ett tag att somna och klockan 2 stod dottern i dörren och så att hon skulle träffa nån. Jaha?! 
Orkade inte titta på klockan när hon sen kom hem. Lite ändring när man ska vara hemma kanske är en sak, och framförallt om man ska väcka oss. Vet att jag sagt det förut men det måste bli ändring. 

Morgonbestyren är klara med mig själv, hundar och frukost till jobbet. Så nu sitter jag som vanligt på altan med min morgonkaffe.

Snart är det dax att bege sig till jobbet.

Kommentera inlägget här: