nettanbergh.blogg.se

Hemma

Kategori: Min vardag 2018

Efter en lång dag i Malmö är jag nu hemma igen. Superhärligt väder med klarblå himmel, sol och 23 grader. 

Lite uppdatering av arbetsuppgifter innan möte med chefen. 😁

På lunchen tog jag en promenad i stan, tog lite att äta och satte mig i solen på en bänk med en stor latte innan jag gick in på kontoret igen och ett möte med mina arbetskollegor.

Strax före halv fem var vi klara och 5 blev jag hämtad för att åka till flygplatsen för att åka hem.


Det var jättelite folk på planet och det berodde nog på att jag åkte senare hem än jag brukar. Lyssnade på ljudbok och kopplade av tillsammans med kaffet och chokladbiten som serverades.

Hem och plocka upp väska och slänga in lite kläder i tvättmaskinen och har nu hamnat i soffan.

Imorgon är det onsdag och tillbaka till kontoret.

Kommentera inlägget här: