nettanbergh.blogg.se

Bad

Kategori: Min vardag 2018

Nu har jag gjort det - tagit ett bad !
Men jag klarar mig nog utan badkar.- jag vet inte om jag är för kort för att jag ska kunna ligga "skönt" eller om jag nu har för lite fläsk på häcken för att det ska vara skönt ? ha ha. Eller var det för att jag inte hade nått badskum ? Jag vet inte. Men jag låg inte så länge då jag både fick ont i rumpan och det blev varmt. 
 
Tog tom ett bord från rummet och ställde bredvid karet så jag kunde ha platta, ett vinglas och en påse ostbågar tlll hands.
 
 
Men nu ligger jag i sängen med tv, film på plattan och datorn i knät. Ha ha ! Det gäller att ha att göra. Ha ha 
 
Så återkommer imorgon antagligen vid frukosten då jag ska gå ner och kolla runt vad som finns. Jag vet ju att det finns allt då jag sovit här ett antal gånger. 
Kommentera inlägget här: