nettanbergh.blogg.se

Bad hair day

Kategori: Min vardag 2018

Bara för att jag skulle åka tidigare till jobbet vaknade jag sent. Stängde av larmet och gick inte upp förrän då jag normalt brukar vara klar. 😡

Det var bara att sätta en himla rulle och komma iväg. Drog lite vatten i håret och  sminkade mig och drog. Ha ha. Jag ska ju ändå duscha imorgon bitti innan jag åker till Åland.

Tog datorn och ställde mig och började printa fotofronter som skulle budas till Arjeplog.
Jag var ju tvungen stå där med datorn så det gick snabbare och kunna mata in ett specialpapper några åt gången..
När jag gjort 1/4 del upptäckte jag att jag skrivit ut på fel språk 11😡 så det var bara att börja om från början.

Men nu är det klart och innan lunch var dom och hämtade det stora kuvertet som det blev. 😄

Nu har jag lunch och sen är det bara att fortsätta med annat arbete.

Kommentera inlägget här: