nettanbergh.blogg.se

Allt fixat ?

Kategori: Min vardag 2018

 
 Har hållt på hela dan så jag vet inte oma jag fixat allt.
Det när inte normalt för mig. Ha ha !
Har däremot suttit och planerat inför min Ålandsresa den 28:e. Ha ha !
 
Gick ut och tittade på min rabarber som har börjat sätta blad igen. Vad är det med alla växter i år ?
 
 
Chrsiter hjälpte till med middagen ikväll då jag skulle göra fisksoppa.
Christer fixade blåmusslorna medans jag skar charlottenlök och viktlök som dom skulle kokas i.
Sen blev det all förberedelse för soppan med lax, torskn och wannabiräkor....
 
 
Supergott blev det och det blev så, klart över så Christer och Nathis kan äta imorgon när jag är i Malmö.
 
 
Alltså allvarligt, kolla Lillans öron ! Ha ha ! 
 
Ska dubblkolla min väska så jsg har allt med och sen koppla av resten av kvällen.
 
Kommentera inlägget här: