nettanbergh.blogg.se

1:a dagen i Malmö

Kategori: Min vardag 2018

Ligger i sängen på hotellet med tv:n på och datorn i knät.
 
Har fått träffa mina nya kollegor här i Malmö och sen satte jag mig i möte kl 10 tillsammans med några andra.
Lunch var beställt till klockan 12 och vi fick välja på kyckling- eller räksallad.
 
 
Som vanligt var det mycket i burken så jag åt det jag orkade.
 
Vid 13 när mötet var klart satte jag mig i ett "tyst rum" och gick igenom mailen lite.
Vid 16 så gick jag till hotellet och checkade in. Det tar typ 2 minuter att gå från kontoret till hotellet :)
 
Tog en lite promenad tillbaka till stan och gick runt lite och kollade. Köpte nån dricka som jag kan ha med mig till kontoret imorgon och lite snacks till ikväll.
 
 
Här ska jag ligga och vräka ut mig inatt. ha ha
 
Den här ska intas senare ikväll med ljudbok i öronen och ett glas vin på kanten.
 
Har sovit på detta hotell ett antal gånger, men jag har alltid fått dusch, och när man inte har ett badkar hemma så blir det extra lyxigt att lägga sig i ett och bara njuta.
 
Blir lite sovmorgon imorgon då frukosten öppnar 6.30 och jag inte behöver vara på kontoret förrän kl 8.
Blir härligt att sitta vid hotellfrukosten i lugn och ro.
 
 
 
Kommentera inlägget här: