nettanbergh.blogg.se

Halloween / kampanjer

Kategori: Min vardag 2018

Godmorgon.
Dålig status på bloggen men har rent ut sagt haft häcken full. Då jag jobbar på cloetta så har vi nu kampanjer och nästa vecka halloween så det är en hel del att göra och datorn har fått visa att den klarar av att arbeta ! 🙂 Precis som jag ! 🙂

Igår tog jag mig en arbetsfri kväll.
Kände att jag behövde det och åkte till albano tillsammans med mamma och köpte mer ögonserum till Under som började ta slut. Det var inte billigt för ett litet rör men det behövs ju så han blir bra / bättre.

Statusen för Under är att det börjar att läka sakta men säkert och igår såg både Christer Och jag att den stora bakterien som nästan varit över hela ögat har minskat enormt. Ska bli kul att höra vad veterinären säger på nästa återbesök på måndag.


Då Under ska ha droppar 4 gånger om dan så jobbar jag hemma idag. Jag var på kontoret igår och skrev ut en massa papper och tog med hem som jag idag ska ta hand om.

Kaffet är upphällt och jag har startat upp datorn så det bara är att sätta igång om en liten stund.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: