nettanbergh.blogg.se

vilken dag

Kategori: Min vardag 2018

Dagen började som vanligt, men när folk började trilla in en och en på kontoret blev det att göra. Vi ska flytta runt bland arbetsplatserna på fredag och imorgon kommer det folk som ska flytta på bord, ta bort bord och allt var det nu är. 

På en plats skulle det idag plockas bort en massa saker och där kom jag in. Det stod ett ställ där som jag plastade in och bokade hämtning på. Sen var det ett ställ som vi skulle flytta på till en annan plats och det var inte det lättaste och till slut var vi 4 st som lyfte, drog och flyttade det 😃. 

Emellan det skulle jag packa ner mina saker i kartong då att det var förberett, och svara i telefon och knappa ordrar. 😄 Ja, det blev inte en vanlig dag.

När jag sen kom hem satte jag mig ner och jobbade undan en del som kommit in på mailen. 

Om 45 minuter är det dax att sätta sig i bilen igen och åka på ett nytt återbesök av Unders öga på Albano. Håll tummarna nu att han kan ta av tratten. 

(null)

Dessa 4 miniväxter står och väntar på att få komma ner i en skål med juldekoration. Lite lecakulor, mossa och lite julpynt. 🤶

Igår köpte vi lite glass som vi testade. Choklad och melon var goda och kommer att köpas flera gånger så dom kan rekommenderas. 
(null)

Kommentera inlägget här: