nettanbergh.blogg.se

Smoke

Kategori: Min vardag 2018

Idag har det varit full rulle totalt. 
Jag hade en arbetsuppgift som jag började med imorse och som jag visste skulle ta lång tid så det var bara att sätta fart så fort jag kunde. 

Men fick börja starta om datorn 2 gånger först när jag kom till jobbet då det var uppdateringar som skulle göras och efter det blev min skärm blå istället för den vanliga Cloetta bakgrunden. 

När jag väl kom igång så började luren att ringa. Problem med ordrar som inte kommit.....

Fick sen ett telefonsamtal om att alla på kontoret hade fått gå ut och invänta brandkåren - det hade bildats rök i server rummet och sprinklern hade satt igång. 
När allt var under kontroll och alla kunde gå in igen kom dom inte in på datorerna så mitt gäng åkte hem och jobbade. 
Mitt planerade arbete fick vänta ett tag och jag fick sätta igång senare. 
Malmö kontoret kom in på sina datorer och kunde jobba igen, men jag hann inte med det jag skulle göra så nu när jag snart druckit upp mitt kaffe ska jag sätta mig ner och klippa och fortsätta skriva ut fotofronter som blir hämtade på kontoret tidigt imorgon bitti. 
(null)

Sen blir det till att göra middag och gå igenom mailen som jag inte hunnit idag efter lunch ! 
Kommentera inlägget här: