nettanbergh.blogg.se

Shopping

Kategori: Min vardag 2018

Vaknar till frost och minusgrader. 
Har tagit en lugn morgon och käkat lite frukost. Idag ska vi till mamma och plocka ner hennes julsaker så hon kan ta fram det hon vill ha i jul. Sen ska Christer få fixa lite ljusslingor och annat. 

Mamma och jag brukar handla på fredagar men vi gjorde det redan i torsdags och tur var väl det då jag satt hemma och jobbade igår och fick jobba lite längre pga leveransbrist till butiker som jag försökte hjälpa till med. 

Men tillbaka till torsdagen 😀. 
När jag slutade åkte jag till Vällingby och gick in på teknikmagasinet och köpte mig en väckarklocka som man kan spegla upp i taket. Jag gick också in på specsavers och sa till dom att nu är jag nöjd med linserna jag provat och vill ha mitt recept så jag kan beställa linser innan den 2 december på nätet då dom har 70 %. Dom skulle posta receptet då optikern var upptagen. 

Jag hämtade mamma och vi åkte till åkermyntan. Vi gick förbi Lidl och såg en tjej ställa en massa blommor i sin vagn och vi var tvungna att kolla vi med. Höga blommor för 149,- -30% !!! 

Det slutade med att vi köpte två stycken var och hade en skrattande handling med dessa blommor i vagnarna 😃
(null)

Blommor, matkassar och ett paket från testagram och bilen blev full. Så typiskt oss. Haha ! 
(null)

Efter att ha hjälpt in med mammas saker och blommor åkte jag hem och tog hand om mitt. 
På kvällen fixade jag min klocka jag köpt och riktade in den i taket. Nu behöver man inte leta efter mobilen på natten när man undrar vad klockan är. 
(null)

Mina 2 nya höga blommor har fått plats i vardagsrummet. 
(null)


Kommentera inlägget här: