nettanbergh.blogg.se

Shooooping

Kategori: Min vardag 2018

Efter att ha slutat tidigt idag så åkte jag och hämtade mamma. Sen fortsatte vi till barkarby! Och det blev en hel del butiker besökta: öob, rusta, granngården och till slut Ica i åkermyntan! 

Fick med mig en hel del och planen var bla att köpa lite lull-lull till altan som ska fixas till första advent. 

Här är några saker jag fick med mig hem - förrutom annat.

Köpte också en text som jag redan nu satt upp på väggen på altan. Det var inte lätt att göra men mysigare in real life. 
 
På Ica skulle jag bara köpa lax till middagen men kom ut med 2 fulla påsar av mat. Dom hade ju tex bra pris på Rostas och den kan vi ju äta imorgon. 

Köpte mig också en dosa snus som jag Ska Prova. Bra att ha om man Sitter i möte eller blir sugen på en cigg men inte kan röka. Haha ! Ja jag kommer få kommentarer som : men sluta rök. Jag vet. Men så är det.

Kommentera inlägget här: