nettanbergh.blogg.se

Nyyyyyysssser

Kategori: Min vardag 2018

Fredag och jag har jobbat hemifrån.
Så när mobilen ringde första gången hade jag inte bråttom 🙂

Satte igång datorn vid 6.15 och satte igång. Sen har det fortsatt hela dan. Mina arbetskollegor sitter i Malmö men vi har fixat en liten grupp så vi kan lynka varandra och fråga varandra hela tiden om det är någonting. 

Klocka 15 stängde jag av luren och hämtade mamma och vi åkte t7ll åkermyntan. Mamma hade ett paket att hämta och vi båda behövde in i affären . 

Förberedde middagen efter att ha tagit det lugnt en stund.


Nu var det bara för oss att plocka på oss det vi ville ha och när det fanns så mycket att välja på så äter man med ögonen.

Inte så stor chans att jag skulle äta upp allt det där. Haha. Och det gjorde jag inte heller.

Nu sitter jag i soffan och låter maten smälta. Puh! Men gott var det. 

Har väl nyst typ 20 gånger i stöten och Christer bara hatar det. Haha.
Men jag har fått veta att det är fler än jag som har så efter att ha opererats. Fråga mig inte varför. Haha! 
Kommentera inlägget här: