nettanbergh.blogg.se

Lördag

Kategori: Min vardag 2018

Igår em åkte jag och Christer till mamma. 
Vi skulle hjälpa henne med att ta ner hennes julsaker så hon kunde börja fixa och dona lite hemma. 
Vi tog en promenad så vi bägge kunde ta oss ett glas vin till maten så vi klädde på oss varmt och gick med solen i ansiktet hela vägen. 

Vi har haft en lite kvartersaffär hos oss som inte finns längre och där dom istället bygger bostäder. Vi saknar verkligen att kunna gå en promenad på 5 minuter om man glömt något men eftersom folk som bor här inte handlade där så gick tyvärr inte butiken runt. 
(null)

40 munter senare var vi hemma hos mamma och tog oss en liten lördagsdrink. 
(null)
 
Jag tog på mig jackan och ett par tofflor och gick upp på vinden och lyfte ner kartonger och påsar tull Christer som stod nedanför. 
(null)

Här är en del av det vi tog ner 😀
Mamma och jag fixade lite käk. 
Mamma hade köpt en tomahawk i vår köttbutik i Viksjö som vi var nyfikna på och som vi satte in tillsammans med lite potatis och grönsaker. 
(null)

Här kommer lite mer bilder från igår och en utav bilderna bjuder jag på 😃 och ni förstår nog vilken. Haha ! 
(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: