nettanbergh.blogg.se

Gemenskap

Kategori: Min vardag 2018

Godmorgon.
Vaknade lite sent idag då jag var tvungen att stänga av min lur imorse då luren ringde kl 3.30. Och då hade jag inte ställt in luren att larmet ändå ska ringa. Så när Christers larm ringde halv 6 gick jag upp och då brukar jag vara klar med alla mina morgonsysslor 😄

Igår kväll gjorde Christer och jag middag tillsammans. Det brukar inte hända så ofta då jag brukar vara den som gör middag i vanliga fall. Och jag har absolut inget emot det då jag tycker det är kul att stå i köket. Eller jag kanske ska säga - jag brukar putta ut honom från köket då jag vill göra det själv. Haha ! 
(null)

Bilden på maten blev visst lite mörk, men den var god - stekt lax med ris, kantareller och citronsås.

Lite mer kaffe innan datorn får jobba ! 

Ha en bra dag ! 
Kommentera inlägget här: