nettanbergh.blogg.se

lördagsärenden

Kategori: Min vardag 2018

Så här Christer och jag varit i Barkarby precis som hur många andra som helst.

Christer behövde köpa ny kantskärare och vattnings...... som man sätter på slangen och vattnar rabatterna med.

Sen passade vi på att gå runt och kolla på nya stolar att ha i trädgården. Som man kan fälla ihop. Vi var inne i varenda affär och hittade bara stapelbara eller så var man tvungen att köpa ett helt kit med stolar och bord.

Vi hittade till slut 2 stolar för 499,- kr st och 2 dynor för 149,- st på plantagen.
Äntligen kan man sitta skönt ute ! 

Tog en snabbkaffe och nått som jag fick av min mormor när jag var liten - mariekex med gurka.😁

Just nu sitter vi i bilen och skjutsar nathis till mall's då hon ska träffa kompisar och sen gå på fotboll. På hemvägen ska vi stanna till hos mamma och lämna en flaska som jag köpte på syster åt henne när vi var i Barkarby. 

Sen blir det hem till solen och fixa lite i trädgården.
Kommentera inlägget här: