nettanbergh.blogg.se

Halvdag

Kategori: Min vardag 2018

Man förstår inte vad det är för dag när man är ledig en dag mitt i veckan.

Idag är det halvdag då det är Kristi himmelsfärd dag imorgon. Så jag jobbar hemma idag.

Igår var det härligt väder och kommer va likadant idag. Så härligt. Christer var ute och fixade i sin bil medans jag gjorde middag som igår blev helstekt fläskytterfile med pommes

Efter Middagen satt jag framför datorn och plöjde igenom mailen en hel del då vi ligger efter pga allt nytt.
Telefonmöte kl 10 och då ska vi gå igenom pris så då var det bra att se vad det var som låg där. Passade också på att skriva ner en massa frågor och skicka iväg innan mötet så jag känner mig bra förberedd 😃

Nä nu ska jag in och jobba då klockan närmar sig 7 så man får undan lite innan mötet också 

Kommentera inlägget här: