nettanbergh.blogg.se

Vad gör man ?

Kategori: Min vardag 2018

I flera år har jag varit ute och plockat godis i påsk-veckan !
Åkt runt i Stockholm och plockat, skrattat, hjälpt till, har haft kul.
Och denna vecka hjälper jag våra konsulenter och kunder via telefon och mail istället.
Känns annorlunda,  men vill hjälpa till så gott jag kan  😅
Det har krupit lite i kroppen hela dan, och på em kände jag att jag bara måste göra nått för att få känna lite press och stress. Satt och försökte hitta nått kul recept på nått bak samtidigt som jag la order, pratade i telefon eller svarade på ett mail. Men jag hittade inget kul 😒 Får se om jag hittar nått kul imorgon.
 
Idag var vi behjälpliga till kl 18, men fortsatte lite effter det också då en konsulent behövde mer godis till en butik imorgon.
 
Jag åkte förbi mamma och lämnade lite saker och fick med mig kantareller.
Jag vill nämligen göra en västerbottenspaj i helgen, men mamma gav mig ett recept på en norrlänsk paj med kantareller och västerbottensost så den får det bli istället.
 
Har också hämtat mitt paket på posten med mina efterlängtade stövlar som jag väntat på.
 
Klockan är drygt halv tio och nu ska man väl koppla av för kvällen.
 
Imorgon är det skärtorsdagen och jag kommer att jobba hemmifrån.
Kommer att vara tillgänglig på telefon för våra konsulenter och kunder till klockan 18 !
 
Men jag kommer att börja dagen med att åka till akalla med bilen kl 7 då den ska in på service.
Christer skjutsar hem mig så det är skönt.
 
 
 
Kommentera inlägget här: