nettanbergh.blogg.se

Vad är det för dag ?

Kategori: Min vardag 2018

Vaknade som vanligt när mobilen ville få upp mig ur sängen, men låg kvar en stund.
Har inte så bråttom idag då jag ska hämta en tjej här i närheten då hon ska följa med till Solna och fortsätta med tvärbanan och börja plocka godis med en tjej i Stockholm.
 
När jag varit på toaletten gick jag in för att klä på mig och tittade på Christer - vad är det för dag idag egentligen ? 😃 Dagarna bara tickar iväg så man har ju nästan inte en pejling på vad det är för dag. Ha ha !
 
Christer har åkt iväg till jobbet, Nathis är uppe och hundarna har fått göra sitt.
Jag har kollat mailen och ska snart åka iväg.
 
Idag blir jag kvar en stund på jobbet då vi har en eventvagn ute på China teatern och den kommer tillbaka vid 17 och då måste ju nån vara kvar och ta emot den.
 
Bildresultat för onsdag
Kommentera inlägget här: