nettanbergh.blogg.se

Shoppat lite

Kategori: Min vardag 2018

Solen skiner för fullt och jag sitter på altan och njuter utan jacka.

Jag är precis hemkommen från en liten tur med mamma.

Vi var först i åkermyntan då mamma behövde köpa lite saker och när vi kom till grönsaksavdelningen blev jag jätteglad - plantor av ramslök ! En fick följa med mig hem.

Vi gick också in i en liten butik i centrumet där dom har väskor och annat smått och gott. Kände på ett par byxor och gick direkt till kassan med dom. Så sköna och kostade 89,-

Nästa anhalt blev plantagen och vi köpte sättpotatis så som får ligga framme och få groddsr 

Sen blev det en rundtur fram och tillbaka för att leta efter ammoniak. Men det var ett hopplöst fall och byggmarknaden var stängd då det är långfredag. Så det får bli en annan dag 😊

Ska snart gå in och göra min paj så den är klar. Ska nog sätta in en vanlig sockerkaka också med nått i. Apelsin kanske. Vi får se ! 
Kommentera inlägget här: