nettanbergh.blogg.se

Puh säger jag bara

Kategori: Min vardag 2018

Idag har det varit en dag som det var länge sedan jag upplevde. Kanske låter dramatiskt men det var det nära på. 😄

Jag var själv idag på backoffice då Sandra var ledig. Jag öppnade mailen strax före kl 7 - 50 mail i vår gemensamma box. What ?! Det var bara att sätta fart och knappa ordrar. Jag knappade så mycket så jag fick ont i armen 😃

När klockan var 11 var det fortfarande 50 mail i boxen - det var fortsatte komma in mail även fast jag knappat i 4 timmar.

Tog en hård macka vid datorn till lunch och fortsatte. När klockan var 16 och jag egentligen hade slutat höll jag fortfarande på att knappa ordrar och jag hade inte tagit hand om mina egna mail.

Kl 17 gå  jag upp och åkte hem.

Efter en tur till åkermyntan tog jag hans om mina odlingar som växer som bara den.
Det får bli jord och lite omplantering på lördag.

Köpte en blomstege på Lidl också 

Kommentera inlägget här: