nettanbergh.blogg.se

Kallare idag

Kategori: Min vardag 2018

Godmorgon. Sitter med en kopp kaffe framför datorn och snart så sätter jobbet igång igen  :)
Men det är fredag och då brukar det vara lugnare. Hoppas det så jag hinner fixa allt som jag inte hann igår.
 
Ute var det -11 grader när jag vaknade. Skulle vilja stryka det där minustecknet framför siffrorna så det någon gång blir vår.
 
Igår kväll när jag fixade och donade lite så började jag sätta ihop min blomstege som jag tänker ha på altan med lite krukor på. Men mannen fick ta över då muttrarna var så små och hållen inte större och det funkade inte med naglarna. Ha ha 
 
Den ser väldigt stor ut på bilden, men är inte högre än 71 cm.
 
 
Nä, en liten tur till altan för en morgoncigg innan luren börjar ringa.
 
 
Kommentera inlägget här: