nettanbergh.blogg.se

Avslappnad dag

Kategori: Min vardag 2018

Jag är inte känd för att ta det lugnt och bara slappa, men idag har jag faktiskt försökt att göra just det.
 
Jag åkte iväg och köpte ny sele till Lillan då hon har växt ur den lilla vi haft.
Passade även på att köpa nytt koppel till Robbi, nytt halsband och koppel till Under.
Hel kalaset gick på över 700,- ! Herregud
 
Tog en fika och smakade på kakan jag gjorde igår.
 
 
Den var helt ok, men jag kunde ta mycket mer apelsin i kakan så det inte bara smakade sokerkaka.
 
Vi har suttit och tittat lite på tv under tiden jag pärlat och satt fart med en utan tavlorna jag har hemma
 
 
En promenad med hundarna har vi också gjort när em solen kom fram.
 
Nu blir det lite avkoppling igen innan vi gör middag.
 
Kommentera inlägget här: