nettanbergh.blogg.se

vilken dag .... igen 😣

Kategori: Min vardag 2018

Idag hade jag bestÀmt mig för att ta en sak i taget, ordna en massa saker...
Men sĂ„ blev det alltsĂ„ inte ! 

Det startade redan pĂ„ morgonen med ett större jobb som tog ett antal timmar mellan samtal och mail med att ladda ner en massa "bilder". Sen fortsatte dagen pĂ„ samma sĂ€tt.

Lunchen fick jag plocka med mig hem igen dĂ„ jag var tvungen att Ă„ka hem pĂ„ lunchen och ta hand om hundarna pga olika saker. SlĂ€ngde i mig lite att Ă€ta under samtalen. 


Det blev till att jobba lite lĂ€ngre idag dĂ„ det uppkom en akut sak - eller fler 😁 - och kĂ€nde att jag inte bara kunde slĂ€ppa utan ville hjĂ€lpa till dĂ„ jag varit med frĂ„n början med dessa Ă€renden. SĂ„ det var skönt att jag redan var hemma.

Eftersom det blev senare med jobb tog vi och fixade lite lĂ€tt mat hemma av rester - spagetti och hemmagjord ostsĂ„s pĂ„ grevĂ©, strimlad ugnsbakad flĂ€skytterfile frĂ„n i förrgĂ„r och ugnsbakade tomater.

Sitter just nu och tittar pĂ„ ett avsnitt av "Luther". Sen blir det spĂ€nnande och se om man kan sova. Ha ha 😁😁

Kommentera inlÀgget hÀr: