nettanbergh.blogg.se

Varför sova ?!

Kategori: Min vardag 2018

Godmorgon. 
Idag vaknade man till grå himmel och blåst. Usch ! Kofta på !!!

Är konstigt nog pigg även om jag inte kunde sova igår. 
Låg och småglodde på tv och småslumrade fram och tillbaka och när klockan var 3 så somnade jag nog till ordentligt. Och så blir man arg mör man inte går upp första gången när mobilen försöker väcka mig. Ha ha !

Men nu är alla morgonsysslor gjorda och jag tar min morgonlatte.

Lillan som sover i vår säng har absolut inte bråttom upp på morgonen i veckorna och skulle gärna vilja ligga kvar en stund till.
Idag har jag dessutom varit duktig och kokat ägg till frukost Och gjort iordning min lilla lunchbag. Duktig flicka !

Igår innan jag gick och la mig satt jag och skrev ut en massa fotofronter och annat så det ligger i Skrivaren färdigt när jag kommer till jobbet så det är bara att kavla upp ärmarna när jag kommer till kontoret 😊

Ha en bäst dag !

Kommentera inlägget här: